torsdag 11 december 2008

Snön ligger kvar :)

vad mycket ljusare och roligare världen känns då. Igår när vi var på väg till Värnamo satt jag och funderade på att nej, men kanske en tripp till Norge ändå skulle kunna funka.. *hoppas* men nej, konstant värk i korsryggen under dom 3 milen in och sedan lika många hem fick mig att tänka om, tyvärr..

Har ju gått tillbaka på glutenfri kost och GUD, så trist det ÄR.. Helt plötsligt försvann ju flera av mina livräddare (läs graviditets-utbrottsdämpare) dvs inget mer av mina Ben&Jerry-favoriter *suckar* ok, det finns några ok smaker kvar men... Jag vill ju ha Halfbaked och Fossil fuel.. Dagens i-landsproblem, jag vet.. Jag kan stå ut med trist bröd och skum pasta men funderar på om man ska köpa sig en glassmaskin och göra egen, riktigt god glass..

Det viktiga är ju dock att mit HB stiger iaf :)

Inga kommentarer: