måndag 1 december 2008

säga upp telefonen??

Menar.. det är ju ändå inte så man ringer så ofta så borde ju klara sig med mobilerna ;) Men detta gissel med dolda nummer, som jag vägrar svara på, för det är oftast bara försäljare ändå.. Tyvärr är det ju även så att tex sjukvården ringer från dolt nummer, men jag resonerar som så att VILL dom något så lämna ett meddelande *S*

Sen det där med telefon-hyfs.. Fick samtal igår från en jag verkligen inte kände för att prata med. Personen ringde ytterligare 2 gånger under kvällen, varav sista vid 21.30 på kvällen?? Hallå?? ÄR det något viktigt så har vi telefonsvarare och NEJ, ring inte hit när jag sover.. För ja, oftast har jag somnat eller är på väg att somna så dags.. Och vi har även barn som somnar vid 18-19 tiden.. Vanligt hyfs mao *mutter-Päivi*

2 kommentarer:

Mad About sa...

*skäms*

Samekissen sa...

Ja och dessa telefonförsäljare som ringer och väcker mig på morgonen!?!??! Eh utgå från att människor inte är hemma dagtid eller ring på eftermiddagen.