måndag 1 december 2008

ny vecka igen :)

1:a december redan och drygt 3 veckor till jul :) Har återigen haft en msn-fri helg och det har inte blivit många minuter vid datorn totalt sett.

Vi har tagit det lugnt och eftersom vi handlade i fredags har vi inte ens varit i affären utan bara hemma. Hängt upp sista stjärnorna och smakat på glöggen vi satte för 6 veckor sen. Sen blev det både Janssons och prinskorv med julmust av bara farten ;)

Eris bakade pepparkakor igår igen, fast med sin far denna gång. Eftersom jag själv äter glutenfritt så har jag dock inte smakat dom men experterna säger att dom var goda *S*

Igår var en jobbig dag och jag får nog börja inse att denna gången kommer jag känna av både fogar och ischias... Det var en jobbig dag igår och då har jag nog en hägre tröskel än många andra, och har ju faktiskt varit okomplicerat gravid 4 ggr redan (så det var väl min tur helt enkelt) Därav har jag beslutat att det inte kommer bli några katter ställda i Örebro i januari och inte heller Gbg i februari.. Trist men så är det. Ska spara på orken och kraften tills efter bebis är född.. (Och ja, även denna går under namn på "E" *skratt* Hade ju blivit konstigt annars liksom.)

Nu hoppas jag bara på att detta kommer ge med sig annars lär jag inte klara av en lång Norge-tur i Lucia.

Inga kommentarer: