fredag 2 januari 2009

Nytt år - nya tider?

Så var det då nytt år... IGEN?! Det var ju nyss det var millenniumskifte liksom..

Tog mig igenom en resa till Blekinge och nyårsfirande med svärföräldrarna och god mat och avundas fortfarande maken som drack merparten av det goda Masi-vinet (men ett glas tog jag mig till maten iaf *mums*)..

Resan ner och upp känns i ryggen, så det blir väl lugnt med resandet ett tag nu *ont* Måste dock bita ihop för begravningen i Mjölby den 15:e, men det får gå helt enkelt.
Vilket gnällinlägg det blev ;)

Eris är kvar nere hos sin farmor och farfar och ska hämtas hem av sin far imorgon. Hon blev alldeles förkrossad när vi skulle hem så då fick hon bli kvar 2 nätter till. Nu hinner ju dessutom Eagon få lite ensamtid :)

Ultraljudet gick bra och visade på att det var en "a-bebis" som låg mitt på kurvan med uppskattade ~2100 gram. Dock blev det diskussioner med barnmorskan på kontrollen men.. Jaja..

Börjar bli dags för lite utställningsplaner och funderar ju på Stockholm i mars men å andra sidan så ÄR det inte alltid så kul att åka så vi får se. Kanske hellre lägga den resan på viktigare utländska cert.

Nu frukostdags och önskar er en god fortsättning!

5 kommentarer:

Mad About sa...

Jaså, diskussioner med BM igen *suck*

Päivi sa...

Japp *tröttsamt*

Anonym sa...

Kikar in på din blogg, och konstaterar åter att du väntar barn, hoppas allt går som på räls och att du snart är i farten igen. Men dagens mammor är fort på benen...annat var de förr... det låter som om jag är lastgammal, njae, inte direkt...men det kryper på sakteliga.
God fortsättning på det nya året.
Hälsningar från krulltottarnas matte i Höga Kusten
S*Rexture/ Inger

Bodil sa...

Jag SKA minsann till Sthlm i mars, visserligen utan katt, men oj vad det rycker i utställningsnerven...

Päivi sa...

Japp Medea. Man KAN ju åka utan att ställa ut med ;) Passa på att ha en helg i storstan utan egna katter och träffa familj och vänner istället funkar ju det med :)