tisdag 13 januari 2009

5 veckor kvar :)

enligt beräkningarna vilket torde betyda att det är max 7 veckor kvar innan bebis kommer. Eris har bäddat i vagnen med mina gamla körsbärslakan, en massa kläder finns upptvättat och babyskyddet och sittern är även dom tvättade och redo :)

Har börjat få en massa jobbiga förvärkar dock. Den som sa att dom blir värre med följande barn hade helt rätt, tyvärr. Min boll är iaf skön att sitta på. Längtar efter att träffa liten. Undrar vad det är för en filur. Lever rövare i magen gör den iaf, maken till aktiv unge säger jag bara.. *trött*

Har ett oerhört utställningssug och ångrar såklart att jag INTE anmälde några katter till SK i mars... Jaja, det kommer ju fler även om kanske inte domarna är så roliga på dom som blir närmast.

1 kommentar:

Mad About sa...

Det ska bli så spännande!! Och jag kan tänka mig hur ni känner det då som "umgås" med h*n hela tiden *s*