tisdag 3 februari 2009

Idag äntligen

kom den andra av makens födelsedagspresenter.. (fyllde år den 22:a) men men, vad göra.. Hoppas den faller honom i smaken nu bara :)

Jag är TRÖTT på förvärkar från underjorden och kickboxingen klarar jag mig utan med.. Vid närmare eftertanke är jag nog bara trött helt enkelt.. Får göra som vi gjorde senast dvs skicka iväg hela familjen till Blekinge över helgen så jag får en helg där jag kan vila och sova och vila lite till.. (Eagon föddes ju 4 dagar efter en sån helg)

Ute är det några minus och vi (jag och Eris iaf) längtar efter den där snön som dom säger ska komma :) Det tror jag på när jag ser den ska jag väl tillägga.

3 kommentarer:

Mad About sa...

Jag håller tummarna för att du får din lediga helg, och att bebis kommer tidigare än beräknat denna gång

Bodil sa...

Tumhållning här ifrån också, ut med dig bebis!

Anonym sa...

Vi fick snö idag iallafall, kanske ni med? :)