torsdag 13 november 2008

Oj

Glömt att uppdatera! Resan gick bra upp med gott om utrymme. Helgen var trevlig och är mer än nöjd med nya skynket :)

Katterna fick kalasbedömningar med en biv till Lola och en NOM till Chilli. Längre än så kom han då inte för han anses som för... "tjock".. Vi jobbar vidare på det helt enkelt. Synd att man har en ras där katte ska vara riktigt slimmad ;)

Träffade även Tiki Tinis blivande matte. Det kommer att bli jättebra det där, nu är det bara att invänta på att han blir stor (känn ingen press lilla 10-veckorskisse)

Hemresan var tråkigare, med så fullt på tåget att jag fick ha kattburen i knät. Tur det inte var en stor hund jag reste med..
Ändrade en anmälan till Norge med så med upp dit till Lucia blir det istället 3 egenuppfödda DRXar och sen Chilli då, som nu är satt på ännu striktare diet. Har ju ett helt gäng DRX så varför inte ställa lite såna nu.

Igår virkade jag en mössa och sockor till bebis som fick namnförslagen "Spik" av sin minsta storasyster *S* En väldigt sparkande aktiv bebis är det iaf, och jag fortsätter med mitt varannan natt sömn.. Tyvärr.. Dom icke-sovande nätterna frossar jag i Vänner och virkar/stickar :)

På blimamma.se står att läsa:

# Du är gravid i vecka 26+2 (läs mer).
# Bebisen väger c:a 967 gram. *
# Bebisen är c:a 36.4 cm. *
# Du har klarat av 65% (eller 185 dagar) av graviditeten.
# Du har 95 dagar till förlossningen.
# Din bebis kommer födas i Vattumannens tecken.

Nästan ett kilo bebis redan mao.. Fortfarande är jag nog allt lite sugen på att ta reda på vilket det är..

Och insåg igår att det inte alls är långt kvar till jul *stress*

Inga kommentarer: